.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : نمازخانه در مناطق ساحلی و بین راهی مازندران ایجاد می شود
استاندار مازندران با اشاره به اینکه استان دیار علویان به شمار می رود، خواستار راه اندازی نمازخانه های تمیز و شیک در مناطق ساحلی و بین راهی آزادشده، شد.

به گزارش شمال نیوز، سید محمود حسینی پور عصر شنبه در شورای اقامه نماز استان با اظهار اینکه هرجا جایگاه نماز کمرنگ شد از دری دیگر فساد وارد می‌شود، گفت: اگر امروز جامعه از ناهنجاری‌های اجتماعی رنج می‌برد ناشی از آن است که توجه به نماز کمرنگ شده است.

وی با اشاره به اثرات نماز در جنبه‌های زندگی اجتماعی افزود: نماز جزو بدیهیات زندگی فردی به شمار می‌رود و نماز در سیستم اداری، پچم ارزشی محسوب می‌شود.

استاندار مازندران با عنوان اینکه نماز در ادارات فریضه سیاسی الهی است، گفت: سیاستی بالاتر از نماز وجود ندارد و انسان با جریان نماز به دامن انحرافات نمی‌افتد.

حسینی خواستار توجه به اقامه نماز در ادارات شد و گفت: همچنین نمازخانه‌های ادارات باید متحول شوند.

استاندار مازندران خواهان بررسی تعطیلی و عدم اقامه نماز در برخی از مساجد محلات شد و گفت: باید این مسائل بررسی و آسیب شناسی شود.

وی با اشاره به اینکه مازندران دیار علویان به شمار می‌رود و نماز پرچم این دیار است، گفت: باید توجه به نماز در تمامی عرصه‌ها مهم و در اولویت باشد و مسئول آن هستیم که اماکن خوبی را برای اقامه نماز مسافران فراهم کنیم.

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی دبیر ستاد اقامه نماز مازندران نیز در شورای اقامه نماز استان با اشاره به اهمیت نماز و اتخاذ سیاست‌های ستاد اقامه نماز اظهار داشت: ۱۱۰ دستگاه تعریف شده اجرایی در استان داریم که با آنها تفاهمنامه هایی منعقد شده است.

وی گفت: همچنین در تمامی دستگاه‌ها، رابط با دبیر ستاداقامه نماز فعالیت دارد و تمامی دستگاه‌ها باید ۲۸ ساعت رنامه آموزشی نماز را طی کنند و فراگیرند./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.275 seconds.